Wypełniając obowiązek określony w art. 22 ust. 1 i 4 ustawy z dnia 15 grudnia 2017 r. o dystrybucji ubezpieczeń niniejszym informujemy, że Volvo Insurance Services Sp. z o.o. z siedzibą w Młochowie (05-831) przy Al. Katowickiej 215 (dalej: Agent), jest agentem ubezpieczeniowym wpisanym do rejestru agentów ubezpieczeniowych, prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego, pod numerem 11257946/A i wykonuje czynności agencyjne na rzecz więcej niż jednego zakładu ubezpieczeń, na podstawie udzielonych pełnomocnictw.
Zakłady ubezpieczeń, na rzecz których Agent wykonuje działalność agencyjną:
• Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń Spółka Akcyjna Vienna Insurance Group
• Grupa Warta
• Helvetia
Aktualne dane z rejestru agentów ubezpieczeniowych są udostępniane przez Komisję Nadzoru Finansowego za pośrednictwem strony internetowej organu nadzoru, po wypełnieniu formularza elektronicznego. W formularzu elektronicznym należy podać żądane dane, w szczególności dane identyfikujące agenta, podane wyżej, którego dane mają być udostępnione. Wpis do rejestru można sprawdzić podając dane Agenta na stronie internetowej organu nadzoru pod adresem: https://rpu.knf.gov.pl/search/agent
Dane kontaktowe do Komisji Nadzoru Finansowego, nadzorującej działalność Agenta znajdują się na stronie internetowej organu nadzoru pod adresem: www.knf.gov.pl
W związku z proponowanym zawarciem umowy ubezpieczenia Agent otrzymuje prowizję od zakładu ubezpieczeń, z którym klient zawiera umowę ubezpieczenia za pośrednictwem Agenta.
Reklamacje dotyczące usług świadczonych przez Agenta w zakresie niezwiązanym z udzielaną przez zakład ubezpieczeń ochroną ubezpieczeniową, można składać:
a) na piśmie – osobiście w siedzibie Agenta (adres: Al. Katowicka 215, 05-831 Młochów) albo przesyłką pocztową w rozumieniu art. 3 pkt 21 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe na w/w adres albo na adres do doręczeń elektronicznych vis.office@volvo.com;
b) ustnie – telefonicznie na numer +48 22 202 20 38 ,
c) w postaci elektronicznej – za pomocą poczty elektronicznej na adres vis.office@volvo.com
Spór między klientem a Agentem może być zakończony w drodze pozasądowego postępowania w sprawie rozwiązywania sporów między klientem a Agentem jako podmiotem rynku finansowego, zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2015 r. o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego, o Rzeczniku Finansowym i o funduszu edukacji finansowej.
Istnieje również możliwość złożenia skargi na działalność Agenta do właściwych organów, w tym Komisji Nadzoru Finansowego, Rzecznika Finansowego lub Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.